*** This forum was active till April, 2021. Now it is read-only, please use the New forum! ***

+  AChat Forum
|-+  Support
| |-+  Non-english speakers (Moderators: Lover, Brandybee, jayc, Nat33)
| | |-+  Finnish
« previous next »
: [1]
: Finnish  ( 4135 )
Lover
Moderator
Hero Member
*****
: 10350



« : August 07, 2012, 03:14:13 AM »

Analyes666

Tervetuloa Achatin käyttäjäksi. Uudet käyttäjät, jos tarvitsette neuvoa tai apua suomeksi, voitte kysyä minulta. vastaan parhaani mukaan.

meerit
Newbie
*
: 1


« #1 : February 07, 2021, 05:19:25 AM »

Moi, miksi mun hahmolta ei lähde vaatteet pois?
Soniaslut
Hero Member
*****
: 851


I LICKED IT. SO IT'S MINE.


« #2 : February 07, 2021, 09:22:02 AM »

Moi, miksi mun hahmolta ei lähde vaatteet pois?

Hei meerit tervetuloa foorumille

Kuten näette, käytän kääntäjää tähän viestiin. Toivottavasti se ei ole liian sekavaa.
Tämän säikeen käynnistymisen jälkeen moderaattorit ovat lopettaneet, eikä niitä ole koskaan vaihdettu, joten muutamat ihmiset yrittävät auttaa missä voivat.

Jos haluat yrittää vastata kysymykseesi...... hahmosi poistaa vaatteet vain, jos teet sen itse poistamalla ne "Mukauta itseäsi" -osiossa tai jos olet syöttänyt sukupuoliasentoon joko julkisella alueella tai yksityisessä huoneessa.
"Mukauta Yorself" -osiossa on 2 vaihtoehtoa vaatteille...... Katuvaatteita ja seksivaatteita. Tämä on itsestään selvää, mutta selvennetään;  Street Clothing on asu, joka näkyy normaalissa chatissa sekä julkisissa tiloissa että yksityisissä huoneissa, ja Sex Clothing on mitä hahmosi pukeutuu, kun sukupuolen asennot valitaan.

Toivottavasti tästä on apua.
Jos sinulla on lisää kysymyksiä tai ongelmia, joissa tarvitset apua, lähetä tämä ja joku tekee parhaansa joko auttaakseen ratkaisemaan ongelman tai ohjaamaan sinut jollekin, joka voi.

Pidä hauskaa ja pidä huolta     ;D

: [1]  
« previous next »
: