*** This forum was active till April, 2021. Now it is read-only, please use the New forum! ***

+  AChat Forum
|-+  Discussions about AChat
| |-+  Polls (Moderators: Lover, Brandybee, jayc, Nat33)
| | |-+  Creation of a nightclub.
« previous next »
: [1]
: What do you think about it?
Good idea ?   -29 (100%)
Bad idea ?   -0 (0%)
: 25

: Creation of a nightclub.  ( 6539 )
MissFlora
Newbie
*
: 23



« : November 09, 2016, 03:22:23 AM »

Hello.

<English Traduction >

Today, I wish to propose a little idea which puts come at the head, it is last day, being still new, I could see that there were beautiful places, or we can meet any type of anybody, but it misses really something to have fun even more and to create a real interaction between users of the platform AChat, the primary goal amusing more this games virtual, I would be to return would thus like to propose the creation of a nightclub history of being able animated our evenings, that would change all the time to make rooms and sex, so that an idea gains in importance, I need the opinion of all community not to hesitate not to give your opinions:)
[/size]

<French Traduction.>

Aujourd'hui, je souhaite proposer une petite idée qui met venu en tête, c'est dernier jour, étant encore nouvelle, j'ai pu apercevoir qu'il y avait de beaux endroits, ou nous pouvons rencontrer tout type de personne, mais il manque vraiment quelque chose pour s'amuser encore plus et créer une réelle interaction entre utilisateurs de la plateforme AChat, le but premier serais de rendre plus amusant ce jeux virtuel, j'aimerais donc proposer la création d'une boite de nuit histoire de pouvoir animée nos soirées, cela changerait de faire tout le temps des rooms et du sexe, pour qu'une idée prenne de l'ampleur, j'ai besoin de l'avis de toute la communauté n'hésiter pas à donner vos avis :)[/size][/size]
« : November 09, 2016, 03:25:07 AM MissFlora »
Nat33
Moderator
Hero Member
*****
: 2208


French Nympho Shemale


« #1 : November 09, 2016, 03:39:11 AM »

Bonjour Flora,

Cette idée à été proposée plusieurs fois et il y a longtemps déjà.
Cela reste une excellente idée bien sur  :)
Nous avions proposé un bar également pour les rencontres (pas de sexe) ou nous pourrions danser etc...


Bises  :-*

Hello Flora,

This idea has been proposed many and long times ago already.
This remains an excellent idea of course :)
We have also proposed a bar for meetings (no sex) or we could dance etc ...

Kisses  :-*


I'm here for the pleasure of my body and my... mind
MissFlora
Newbie
*
: 23



« #2 : November 09, 2016, 03:44:31 AM »

Hello Nat :)

I thank you to have given your opinion, Nat, I did not know that had stays to propose, I see that you are rather for, my idea, and, I like that, that would be well if that could really be done.

*kisses*.
Zaven1
Newbie
*
: 45



« #3 : November 09, 2016, 04:45:36 AM »

Bonjour MissFlora  :)

Je suis tout à fait d'accord avec l'ajout que tu voudrais donner à AChat, il et vrai que cela deviens trop basique à force et même ennuyant je pense qu'il y a besoin de grande nouveauté et d'avantage d'interaction pour redonner du plaisir au utilisateurs la plateforme, j'espère que cette proposition atteindras les oreilles des créateur de AChat.

Bisous.

Translation:
Hello MissFlora

I totally agree with the addition that you would give to AChat, and it's true that it become too basic to strength and even boring I think there needs to novelty and interaction advantage to give pleasure to the users the platform, I hope that this proposal will reach the AChat creator ears.

Kisses.

J'ai traduit pour toi Zaven, bienvenue et bises  :-*
I translated for you Zaven, welcome and kisses  :-*
Nat
« : November 09, 2016, 04:55:38 AM Nat33 »

Thank GS for beautiful banner - Raluca my black angel <3
Laura_AFS
Full Member
***
: 161



« #4 : November 09, 2016, 06:13:56 AM »

Yes that would be nice...sexy girls and guys dancing in cages and on a stage, dance options for everyone, maybe a few poles where you can go to and dance a little for the one you love...rawr
MissFlora
Newbie
*
: 23



« #5 : November 09, 2016, 06:28:43 AM »

Yes ... Laura very good idea, i like your view for the nightclub it's very great ;)

 *Kisses*
chachail
Newbie
*
: 12


« #6 : November 09, 2016, 06:51:20 AM »

Je suis tout à fait d'accord avec toi, une discothèque ou un bar / pub ça serais sympa je réserve ma première danse avec toi Flora :)
MissFlora
Newbie
*
: 23



« #7 : November 09, 2016, 06:55:53 AM »

Merci de ton avis Chacha... il faudrait déjà que je sois disponible et pas entrain de dancer avec quelqu'un d'autre ;)

Encore faudrais t'il que l'équipe qui gère tous ça visionne mon poste pour que cela soit réalisable... c'est pas donner.
Laura_AFS
Full Member
***
: 161



« #8 : November 09, 2016, 06:57:45 AM »

Yes ... Laura very good idea, i like your view for the nightclub it's very great ;)

 *Kisses*

Oh i had more ideas...dimmed corners with curtains, where you can have some privacy, a bar, a door leading outside into a dark alley, where you hear moaning and some cries of lust somewhere in the night...all that stuff *giggles*
Honeybatcher
Hero Member
*****
: 671


If all other fails...turn to Achat :)


« #9 : November 09, 2016, 07:58:42 AM »

Sorry but there i will draw the line.........................

Lover
Moderator
Hero Member
*****
: 10350



« #10 : November 09, 2016, 03:52:45 PM »

Hi MissFlora, Zaven1 and chachail, welcome to the forum :)

Like Nat said, this idea has made before and repeatet several times. We're all begging for it. Maybe the last public room was a step closer to our wish

MissFlora
Newbie
*
: 23



« #11 : November 10, 2016, 10:26:16 AM »

Some idea more that could be better, eg by room, we can really move freely to go outside really make a more immersive virtual game, the possibility also on the power of dating seats send a private message to the person so as not to be forced to speak in a public chat.
The truly immersive winded side could really be a real asset :)





Quelque idée en plus qui pourrait être mieux, exemple en room, qu'on puisse vraiment se déplacer, librement pouvoir, aller dehors vraiment faire un jeu virtuel plus immersif, la possibilité aussi sur les places de rencontres de pouvoir envoyer un message privée à la personne histoire de ne pas être obligé de parler dans un tchat public.
Le côté immersif vraiment poussif pourrais vraiment être un réel atout :)
[/font][/color]
MissFlora
Newbie
*
: 23



« #12 : November 29, 2016, 07:31:14 AM »

News for my post?

AChat... need boost for more amusement.. wake up, AChat dev.
: [1]  
« previous next »
: