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Home Forums Non-english speakers Unable to Log in.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #172084
    Paddy_36
    Participant

    Unable to Log in

    German.

    HALLO
    LEIDER KONNTE ICH CA 10 WOCHEN NICHT INS SPIEL
    NUN MUSS ICH LEIDER FESTSTELLEN DAS DIE VON MIR GEKAUFTEN GEGENSTÄNDE BZW LOCATIONS
    EINFACH WEG SIND das ist wohl eine echte feine behandelung von leuten die über 200 euro investiert haben .
    wie kommt ihr dazu ?

    English Translation.

    HI
    UNFORTUNATELY I COULD NOT ENTER THE GAME FOR ABOUT 10 WEEKS
    NOW I UNFORTUNATELY HAVE TO STATE THAT THE OBJECTS OR LOCATIONS I PURCHASED
    SIMPLY WAY ARE that is probably a real fine treatment of people who have invested over 200 euros.
    how do you get there?

    #172085
    Paddy_36
    Participant

    HALLO
    LEIDER KONNTE ICH CA 10 WOCHEN NICHT INS SPIEL
    NUN MUSS ICH LEIDER FESTSTELLEN DAS DIE VON MIR GEKAUFTEN GEGENSTÄNDE BZW LOCATIONS
    EINFACH WEG SIND das ist wohl eine echte feine behandelung von leuten die über 200 euro investiert haben .
    wie kommt ihr dazu ?

    antworten bitte an schererpatrick@web.de

    #172110
    Michelle989
    Participant

    Any chance of translating to English?

    #172112
    Zuzannah
    Participant

    I translated this through Bing.

    Hello
    UNFORTUNATELY I COULD NOT GET INTO THE GAME FOR ABOUT 10 WEEKS
    NOW I UNFORTUNATELY HAVE TO REALIZE THAT THE ITEMS OR LOCATIONS I BOUGHT
    EASY WAY ARE this is probably a real fine treatment of people who have invested over 200 euros.
    how do you get there?

    please reply to schererpatrick@web.de

    I know the translators aren’t all that efficient but, there it is.

    #172116
    Vaughan
    Moderator

    Hi Paddy,
    Sorry you are having issues.
    It may be that your antivirus or firewall is preventing the game from opening.

    Check that AChat_setup.exec and Achat Version Updater is allowed through.

    I will forward your complaint to Support who hopefully will be able to help you.

    Please let us know how you get on.

    ===

    To German by Google translator =

    Hallo Paddy,
    Es tut mir leid, dass Sie Probleme haben.
    Es kann sein, dass Ihr Antivirenprogramm oder Ihre Firewall das Öffnen des Spiels verhindert.

    Überprüfen Sie, ob AChat_setup.exec und Achat Version Updater durchgelassen werden.

    Ich werde Ihre Beschwerde an den Support weiterleiten, der Ihnen hoffentlich helfen kann.

    Bitte teilen Sie uns mit, wie es Ihnen geht.

    #204025
    patricialope
    Participant

    Bonjour,
    Voilà 2 jours que moi aussi je n’arrive plus à me connecter sur le jeu ni même sur le site.
    Je parle au nom de XmikaX qui a investit 25 euros dans le jeu et qu’il est niveau 61.
    Il n’a pas d’antivirus et il n’arrête pas d’envoyer des messages au support mais sans réponse.
    Est ce une arnaque? A vous de me dire
    Merci

    Translation:
    Good morning,
    It’s been 2 days since I too have been able to connect to the game or even to the site.
    I speak on behalf of XmikaX who invested 25 euros in the game and is level 61.
    He doesn’t have antivirus and he keeps sending messages to support but no response.
    Is this a scam? You tell me
    THANKS

    #204026
    Vaughan
    Moderator

    Hi PatriciaLope,

    I’m sorry to hear you are both having issues.

    Unfortunately Achat do not always answer as quick as we would like.

    Achat not a scam. I have been with this game since 2015 & we have members who have been here since 2009.

    Achat have had a few updates lately & I’m wondering if perhaps both of you picked up a corrupt file somehow.

    I would recommend uninstalling the whole game, using this free programme

    https://www.revouninstaller.com/products/revo-uninstaller-free/

    and then installing Achat again from their web site … here.

    Home

    Good Luck & let us know how you get on.

    French Translation (Using Google so apologies if not quite correct)

    Bonjour PatriciaLope,

    Je suis désolé d’apprendre que vous rencontrez tous les deux des problèmes.

    Malheureusement, Achat ne répond pas toujours aussi rapidement que nous le souhaiterions.

    L’achat n’est pas une arnaque. Je participe à ce jeu depuis 2015 et nous avons des membres qui sont ici depuis 2009.

    Achat a eu quelques mises à jour ces derniers temps et je me demande si vous avez peut-être tous les deux récupéré un fichier corrompu d’une manière ou d’une autre.

    Je recommanderais de désinstaller tout le jeu en utilisant ce programme gratuit

    https://www.revouninstaller.com/products/revo-uninstaller-free/

    puis réinstaller Achat depuis leur site web… ici.

    Home

    Bonne chance, donnez-nous de vos nouvelles.

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